User-generated content, το έχεις ξανακούσει?

Με απλά λόγια, πρόκειται για πρωτότυπο social media περιεχόμενο, δημιουργημένο από απλούς χρήστες, ενίοτε και πελάτες και όχι από κάποιο brand.

To User-generated content (UGC) βοηθά τα διάφορα brands να αυξήσουν το brand awareness και το customer loyalty, αξιοποιώντας τον ενθουσιασμό και την δημιουργικότητα των ίδιων των πελατών τους.

Για το λόγο αυτό τα brands φρόντιζαν να συλλέγουν το περιεχόμενο αυτό και να το διαμοιράζουν στους δικούς τους followers δημιουργώντας έτσι μια UGC campaign.

Τα τελευταία χρόνια, η ορολογία του UGC διευρύνθηκε με σκοπό να περιλάβει μία νέα κατηγορία freelance marketers, τους “UGC creators”. Αυτοί συνεργάζονται επί πληρωμή με τα brands, προκειμένου να παράξουν περιεχόμενο που να μοιάζει με organic UGC ή να προωθήσουν το brand μέσω των δικών τους social media channel.