
Ο κόσμος των social media είναι ένα διαρκώς εξελισσόμενο πεδίο, που προσφέρει άπειρες δυνατότητες αναζήτησης νέων δημιουργικών τρόπων προσέγγισης του κοινού.
Εδώ, θα δούμε μερικά από τα top trends για το 2023:
No1: Η Αυθεντικότητα, η οποία κατακτά σιγά-σιγά την πρωτιά, έναντι των φίλτρων. Τα τελευταία 2 χρόνια οι αυθεντικές, σε πραγματικό χρόνο αναρτήσεις αποτελούν καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας στις πλατφόρμες των social media. Είναι ο λόγος της συνεχούς αύξησης της δημοφιλίας του TikTok απέναντι στις “παραδοσιακές”, φιλτραρισμένες εικόνες του instagram.
No2: Short video, Reels και TikTok. Τα video αποτελούν, έτσι κι αλλιώς, τον βασιλιά του content, ενώ παρατηρείται ότι όλο και περισσότερες social media πλατφόρμες προσαρμόζονται, ώστε να το περιλαμβάνουν. Ωστόσο, η νέα συνεχώς ανερχόμενη τάση είναι τα σύντομα βίντεο που ξεκίνησαν μέσω του TikTok και η generation Z αποτελεί την μεγαλύτερη fan τους. Τα short video είναι δημιουργικά, ενδιαφέροντα, ενώ η φθηνή και σχετικά εύκολη παραγωγή τους τα καθιστά προσβάσιμα σε όλους. Το instagram με τη δημιουργία των reels έκανε το πρώτο βήμα ένταξης των short video στην πλατφόρμα του.
No3: Microinfluencers. Τον τελευταίο καιρό η συνεργασία, κυρίως των μικρότερων brands με microinfluencers αποτελεί την ιδανική λύση, διότι είναι φθηνότεροι σε σχέση με τους macroinfluencers, ενώ ακριβώς επειδή το κοινό τους είναι μικρότερο έχουν σημαντικά μεγαλύτερο engagement rate και άρα μεγαλύτερη επιρροή στους χρήστες που τους ακολουθούν. Σε αντίθεση με τους macroinfluencers, οι οποίοι λόγω του μεγάλου ποσοστού των followers τείνουν να χάσουν την ουσιαστική αλληλεπίδραση μαζί τους.
Μείνετε συντονισμένοι γιατί θα επανέλθουμε και με part 2!