Ναι ή Όχι σ’ ένα Boost Post;

Αρχικά, να δούμε τι είναι το boost.

Boosted post είναι μια μορφή διαφήμισης μέσω των social media. Ένα brand πληρώνει ένα ποσό με σκοπό το post που δημιούργησε να διαμοιραστεί και σε κοινό που δεν το ακολουθεί στα social media.

Σε κάθε περίπτωση, το ίδιο το brand είναι που θα αποφασίσει αν θα χρησιμοποιήσει αυτή τη δυνατότητα ή όχι.

Όμως, αν πρόκειται για ένα νέο brand που θέλει να διευρύνει το κοινό του ή για μια καθοριστική πληροφορία που πρέπει να επικοινωνηθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, τότε ίσως ήρθε η στιγμή για το μεγάλο ΝΑΙ σε ένα BOOST!