
Η Διαχείριση Κρίσεων ή αλλιώς Crisis Management αποτελεί ουσιαστικά την τέχνη του να αντιμετωπίζεις άμεσα μια δύσκολη ή δυσάρεστη κατάσταση με σκοπό να μειωθεί ή ιδανικά να ελαχιστοποιηθεί το μέγεθος της ζημιάς και να επανέλθει η κατάσταση στην προηγούμενη κανονική της ροή το συντομότερο δυνατόν.
Είναι πολλά τα παραδείγματα, που πολλά brands, από τα πιο μεγάλα μέχρι και τα μικρότερα, έπεσαν στην παγίδα μιας επικοινωνιακής καμπάνιας.
Αποτέλεσμα ήταν το μήνυμα που επικοινωνήθηκε να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό στην εικόνα της επιχείρησης, διότι είτε δεν διατυπώθηκε σωστά είτε ακούμπησε (και μάλιστα ορισμένες φορές άκομψα) ευαίσθητα ζητήματα της κοινωνίας.
Είναι κατανοητό, ιδίως σε ότι αφορά την διαχείριση των social media, ότι χρειάζεται να υπάρχει ένα social media crisis management, ώστε να αντιμετωπιστεί με ταχύτητα και ευελιξία οποιαδήποτε “διαδικτυακή κρίση” κι αν ξεσπάσει.