Πως αντιμετωπίζουμε τα αρνητικά reviews.

Στον κόσμο των reviews είναι βέβαιο ότι θα συναντήσουμε και αρνητικά σχόλια.

Σημασία δεν έχει να μην έχουμε καμία αρνητική κριτική αλλά το πως θα την αντιμετωπίσουμε.

Πρώτα απ’ όλα, χρειάζεται να παραμείνουμε ψύχραιμοι και να μην μας πιάσει πανικός, ειδικά αν πρόκειται για ένα ή δύο αρνητικά reviews. Σύμφωνα με έρευνες, των 53% των users δήλωσαν πως θα επισκέπτονταν κάποιο μέρος ακόμη κι αν υπήρχαν μία ή δύο αρνητικές κριτικές.

Δεύτερον, μπορούμε να εξετάσουμε την ποιότητα και την ποσότητα των κριτικών αυτών καθώς και το κατά πόσο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Είναι χρήσιμο να αντιμετωπίζουμε το αρνητικό review ως μια ευκαιρία να εντοπίσουμε ένα ενδεχόμενο πρόβλημα και να το διορθώσουμε.

Τρίτον και πολύ σημαντικό θα πρέπει να απαντήσουμε. Η απάντηση σε κάποιο αρνητικό review χρειάζεται να έχει απολογητική διάθεση και να δείχνει ότι ενδιαφερόμαστε πραγματικά για το feedback του επισκέπτη μας. Καλό είναι να είμαστε ήρεμοι και ευγενικοί και να δείξουμε έστω και αυτή την στιγμή την φιλοξενία μας και την διάθεση μας να διορθώσουμε την πρώτη αρνητική του εντύπωση.

Ακόμη, μπορούμε να τον προσκαλέσουμε ξανά, ζητώντας του μία ακόμη ευκαιρία για να του αποδείξουμε ότι μπορεί πραγματικά να απολαύσει την επίσκεψή του στον χώρο μας!