Categorized in:
Social Media Marketing
Αναμφισβήτητα η δύναμη των reviews είναι πολύ μεγάλη. Όμως, όσο σημαντικό είναι να έχεις πολλά reviews αλλά τόσο σημαντικό είναι να έχεις και πρόσφατα reviews.
Με άλλα λόγια, να κερδίζεις καθημερινά νέα reviews.
Υπάρχουν μερικά “μυστικά” tips για το πως θα τα καταφέρεις και εμείς είμαστε εδώ για να σου τα αποκαλύψουμε!
- Αν το ‘χεις με την τεχνολογία μπορείς να εγκαταστήσεις στο site σου ένα widget που θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν review χωρίς να χρειαστεί να μεταβεί σε άλλη σελίδα. Αν πάλι δεν το ‘χεις, μην στεναχωριέσαι μπορείς πάντα να βάλεις κάποιον ειδικό να το κάνει για σένα.
- Μπορείς να εισάγεις μια υπενθύμιση για τους πελάτες σου, να αφήσουν ένα review για την επιχείρηση σου και να μοιραστούν την εμπειρία τους.
- Κάνοντας απλώς γνωστή την παρουσία της επιχείρησης σε λίστες διαφόρων πλατφόρμων όπως το TripAdvisor, τους ενθαρρύνεις να μπουν και να γράψουν ένα review.
- Ίσως, ο πιο απλός τρόπος είναι να ζητήσεις από τους υπαλλήλους σου να υπενθυμίζουν και να ζητούν ευγενικά από τους επισκέπτες σας να γράψουν μια κριτική για την εμπειρία τους στην επιχείρησή σας.
- Μπορείς να κάνεις και ένα post στο οποίο ζητάς από τους followers σου να κάνουν ένα review!
- Φτιάξε μια σελίδα στο site σου αφιερωμένη στο να αφήνουν κριτικές (μπορείς να βάζεις το link όπου θέλεις για να τους κάνεις εύκολο να μπουν!)
- Όσο πιο πολύ νιώθουν οι πελάτες σου ότι τους ακους, τόσο θα σου δίνουν feedback. Για αυτό απάντα πάντα ευγενικά σε όποιου είδους κριτική.
- Άσχημη κριτική; Δείξε στους πελάτες σου ότι ενδιαφέρεσαι και ότι προσπαθείς να βελτιωθείς έτσι ώστε να θέλουν να σου “μιλάνε”.
- Μπορείς να δίνεις έναν κωδικό έκπτωσης ή loyalty points όταν αφήνουν ένα review!
- Τέλος, μέσα από την υπηρεσία του booking μπορείς να συλλέξεις τα email των πελατών σου, να δημιουργήσεις λίστες και να στέλνεις μέσω email ένα friendly reminder να αφήσουν ένα review σε περίπτωση που δεν το έχουν κάνει.