Είναι κοινό μυστικό ότι οι επισκέπτες σε όλο τον κόσμο πριν αποφασίσουν το εστιατόριο, το μπαρ ή το ξενοδοχείο που θα επισκεφθούν ρίχνουν μια ματιά στα reviews που συγκεντρώνει.
Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες για πολλούς τα reviews έχουν τόση σημασία για την επιλογή τους σχεδόν όση και η τοποθεσία ή οι τιμές του μαγαζιού, ενώ φαίνεται πως μια καλή απάντηση στις παρατηρήσεις του επισκέπτη από πλευράς του “οικοδεσπότη” πάντα εκτιμάται!
Εδώ, λοιπόν, θα βρείτε μια λίστα με κάποια tips που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε την τέλεια απάντηση, προσφέροντας έτσι στους πελάτες σας μια μοναδική εμπειρία ακόμη και μετά την επίσκεψή τους στο χώρο σας:
-
Μην ξεχάσετε ξεκινώντας να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας για την επιλογή τους να έρθουν στον χώρο σας καθώς και για το σχόλιο που σας άφησαν.
-
Να είστε ευγενικοί και επαγγελματίες, ακόμη κι αν πρόκειται για αρνητικές κριτικές προσπαθήστε να εντοπίσετε τι ήταν αυτό που δυσαρέστησε τον πελάτη σας και πως μπορείτε να τον καθησυχάσετε.
-
Βεβαίως, το να συμπεριφέρεστε με ευγένεια και επαγγελματισμό δεν σημαίνει ότι πρέπει να χάσετε την ανθρώπινη πλευρά σας και οι απαντήσεις να μοιάζουν με απαντήσεις ρομπότ. Αντίθετα, προσπαθήστε να εντάσσεται στις απαντήσεις σας προσωπικά σας στοιχεία και δείξτε στους επισκέπτες σας ποιος είστε στ’ αλήθεια.
-
Κάντε φανερό ότι ακούτε τους επισκέπτες σας και λαμβάνετε πολύ σοβαρά υπόψη σας το feedback που παίρνετε από αυτούς είτε είναι θετικό είτε είναι αρνητικό.
-
Τέλος, μην ξεχάσετε να προσκαλέσετε τους πελάτες σας να σας επισκεφθούν και πάλι. Ακόμη και αυτοί που δυσαρεστήθηκαν από την εμπειρία τους στο χώρο σας, αν ακολουθήσετε όλα τα παραπάνω, ίσως αποφασίσουν να σας δώσουν άλλη μία ευκαιρία!