Η Google παρουσίασε την πλατφόρμα AdWords το 2000.
Τότε, οι διαφημιστές πλήρωναν μηνιαία συνδρομή και η Google είχε το σετάρισμα και τη διαχείριση των campaigns.
Πολύ σύντομα, η Google εισήγαγε το AdWords self-service portal ώστε να εξυπηρετήσει μικρές επιχειρήσεις αλλά και αυτούς που ήθελαν να διαχειρίζονται μόνοι τους τις καμπάνιες τους.
Το 2005, η Google ξεκίνησε μια υπηρεσία campaign management γνωστή και ως ‘Jumpstart’.
Τον Απρίλιο του 2013, η Google ανακοίνωσε κάποια νέα για enhanced campaigns στα AdWords ώστε να στοχεύονται οι multiple-device users.
Τον Ιούλιο του 2016, η Google παρουσίασε τα “Showcase Shopping” ads.
Τον Οκτώβριο του 2017, η Google αναδιάρθωσε τα AdWords κυρίως ως προς το πως τα διαφημιστικά budgets καταναλώνονταν από το σύστημα της.
27 Ιουνίου του 2018. Η Google ανακοινώνει το rebranding των Google AdWords.
Πλέον θα τα λέμε Google Ads.