GA4’s implementation check list.

Επειδή τα GA4 είναι μονόδρομος πλέον για όσους χρησιμοποιούν τα google analytics, δημιουργήσαμε για εσάς μια λίστα με το τι χρειάζεται να ελέγχετε, όταν κάνετε setup τα GA4 ή κατά την διάρκεια των επανελέγχων τους.

  1. Ενεργοποιήστε τα Enhanced Measurements, τα οποία είναι συνήθως ενεργοποιημένα by default.

  2. Βεβαιωθείτε ότι το time zone είναι το σωστό, αυτό είναι κάτι που πρέπει να γίνει κατά την δημιουργία του account.

  3. Σετάρετε τις on-site ρυθμίσεις αναζήτησης στα  Enhanced Measurements, οι οποίες είναι συνήθως ενεργοποιημένες by default, αλλά είναι απαραίτητο να τις τσεκάρετε κατά την διάρκεια των επανελέγχων.

  4. Συνδέστε τα Google Ads.

  5. Συνδέστε τo Google Search Console.

  6. Σετάρετε το BigQuery, αν είναι απαραίτητο για το account σας.

  7. Σετάρετε το σωστό attribution model.

  8. Cross-Domain Tracking, αν είναι απαραίτητο.

  9. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τον σωστό GTM Container για να κάνετε track τα δεδομένα σας.

  10. Σετάρετε το Data Retention time period.

  11. Καθορίστε κανόνες για το internal traffic.

  12. Εξαίρεση του internal traffic.

  13.  Διαγράψτε τα ανεπιθύμητα ή τα spam referrals.

  14. Ρυθμίστε το session timeout setting, η προεπιλογή είναι τα 30 λεπτά αλλά μπορεί να αλλάξει.

  15. Ρυθμίστε το time setting για να υπολογίσετε τα Engaged Sessions.

  16.  Σετάρετε τα Conversion events που είναι απαραίτητα για το account σας.

  17. Προσθέστε και επαληθεύστε τα δικά σας Custom Definitions.

  18. Προσθέστε και επαληθεύστε το κοινό σας.

     


    Extra tip:
    E-commerce tracking

    Εάν διαθέτετε e-commerce, ρυθμίστε τα GA4 για e-commerce tracking για να παρακολουθείτε τις συναλλαγές, τα έσοδα και τις επιδόσεις των προϊόντων!