Επειδή τα GA4 είναι μονόδρομος πλέον για όσους χρησιμοποιούν τα google analytics, δημιουργήσαμε για εσάς μια λίστα με το τι χρειάζεται να ελέγχετε, όταν κάνετε setup τα GA4 ή κατά την διάρκεια των επανελέγχων τους.
-
Ενεργοποιήστε τα Enhanced Measurements, τα οποία είναι συνήθως ενεργοποιημένα by default.
-
Βεβαιωθείτε ότι το time zone είναι το σωστό, αυτό είναι κάτι που πρέπει να γίνει κατά την δημιουργία του account.
-
Σετάρετε τις on-site ρυθμίσεις αναζήτησης στα Enhanced Measurements, οι οποίες είναι συνήθως ενεργοποιημένες by default, αλλά είναι απαραίτητο να τις τσεκάρετε κατά την διάρκεια των επανελέγχων.
-
Συνδέστε τα Google Ads.
-
Συνδέστε τo Google Search Console.
-
Σετάρετε το BigQuery, αν είναι απαραίτητο για το account σας.
-
Σετάρετε το σωστό attribution model.
-
Cross-Domain Tracking, αν είναι απαραίτητο.
-
Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τον σωστό GTM Container για να κάνετε track τα δεδομένα σας.
-
Σετάρετε το Data Retention time period.
-
Καθορίστε κανόνες για το internal traffic.
-
Εξαίρεση του internal traffic.
-
Διαγράψτε τα ανεπιθύμητα ή τα spam referrals.
-
Ρυθμίστε το session timeout setting, η προεπιλογή είναι τα 30 λεπτά αλλά μπορεί να αλλάξει.
-
Ρυθμίστε το time setting για να υπολογίσετε τα Engaged Sessions.
-
Σετάρετε τα Conversion events που είναι απαραίτητα για το account σας.
-
Προσθέστε και επαληθεύστε τα δικά σας Custom Definitions.
-
Προσθέστε και επαληθεύστε το κοινό σας.
Extra tip: E-commerce tracking
Εάν διαθέτετε e-commerce, ρυθμίστε τα GA4 για e-commerce tracking για να παρακολουθείτε τις συναλλαγές, τα έσοδα και τις επιδόσεις των προϊόντων!